miercuri, 10 noiembrie 2010

Interviu

  • Martinas Gianina: Buna dimineata! Ma numesc Martinas Gianina, vreau sa iti iau un iterviu daca ai cateva minute disponibile, se poate?
  • Camy: Neatza! Desigur am cateva minute libere.
  • Martinas Gianina: care sunt planurile tale de viitor?
  • Camy: Ce sa iti spun deocamdata nu am nici un plan de viitor
  • Camy: Doar sa termin scoala si dupa mai vad eu.
  • Martinas Gianina: vrei sa urmezi o facultate dupa liceu?
  • Camy: Bineinteles vreau sa merg la facultatea de litere.
  • Martinas Gianina: ai inclinatii in domeniul acesta?
  • Camy : Normal imi place foarte mult limba romana
  • Martinas Gianina: Pe plan personal ce ti-ai dori sa realizezi?
  • Camy: Ce sa iti spun deocamdata ramane de vazut am o relatie de un an dar nimic nui batut in cuie.
  • Martinas Gianina: parintii iti sunt alaturi in orce decizie?
  • Camy: Bineinteles ca da intodeauna i-am avut alaturi de mine
  • Martinas Gianina: ce sporturi preferi?
  • Camy: Baschetul!
  • Martinas Gianina: sper ca nu te-am deranjat,multumesc pentru timpul acordat!
  • Camy: Pentru nimic
  • Martinas Gianina: La revedere!
  • Camy:Ceau!
  • Exemplul de interviu l-am luat de pe siteul ziarului adevarul

Niciun comentariu: