marți, 23 noiembrie 2010

Elevul model

  1. Elevul model este baiatul care ajunge la scoala inaintea tuturor si sta cuminte in banca pana intra profesorul.
  2. Elevul model este elevul care la ore este ochi si urechi la ceea ce spune profesorul si nu misca nimic pana nu este scos la tabla
  3. Elevul model daca nu intelege ramane in timpul pauzei la profesor, lucru care inseamna ca el nu are pauza de relaxare...ci pauza de invatat
  4. Elevul model nu cunoaste calculatorul si jocurile de calculator, nici internetul, nici lucrurile care pot dauna invatarii
  5. El sta toata ziua acasa si invata, face teme si eventual exercitii in plus pentru ca ziua urmatoare sa fie pregatit pentru orice fie test fie ascultat
  6. Elevul model ar trebui sa aiba trecut in dreptul absentelor "0"-Acestea sunt cateva criterii care cred eu ca definesc un elev model. Un astfel de coleg am si eu, Lazau Raul. El cu toate ca pare "normal", este diferit in timpul pauzelor el nu iese afara, ramane in clasa in timpul orelor nu suporta sa fie galagie pentru a intelege ce se preda. Dupa ore, cand noi, in special baietii, mergem la o bere, o plimbare el decide sa mearga acasa....sa repete. Pentru mine el este elevul model din clasa, dar cu toate daca restul il consideram tocilar...el este prietenul meu si al intregii clase.

    Profesorii au o parere destul de ingusta despre cum ar trebui sa arate un elev bun si ce ar trebui sa faca el pentru a castiga acest post de "elev model". Profesorii, cel mai mult apreciaza la un elev model disciplina!

Un comentariu:

t3 iub3sck spunea...

eu ce fel de elev sunt???:))dupa parerea ta??